چگونه با فرهنگ سازمانی شرکت جدید تطبیق پیدا کنیم

سامان
تجاربی که در گذشته داشته‌اید، دلیل استخدام در شرکت جدید هستند اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید موفقیت آینده را تضمین می‌کند.
بیشتر بخوانید
3
اشتراک گذاری

باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهره‌وری

سامان
بسیاری از توصیه‌هایی که هرروز در خصوص افزایش کارایی و بهره‌وری می‌شنویم، فاقد قطعیت‌اند و ما را به نتیجه‌ی دلخواه هدایت نمی‌کنند.
بیشتر بخوانید
4
اشتراک گذاری

عادت‌های ساده که بهره وری را افزایش می‌دهند

سامان
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند؛ کاری که با عادت‌ها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری می‌برد.
بیشتر بخوانید
8
اشتراک گذاری

حداقل مهارت های کامپیوتری که هر کارمندی باید داشته باشد

سامان
داشتن یک سری مهارت های ابتدایی به شما کمک می‌کند که بهره‌وری خود را بالا ببرید و همچنین از داده‌های ارزشمند خود در برابر خرابی یا هکرها محافظت کنید.
بیشتر بخوانید
8
اشتراک گذاری

ایده‌هایی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین

سامان
اگر به راه‌اندازی کسب و کار آنلاین علاقه‌مند هستید هیچ زمانی بهتر از الان مناسب این کار نبوده است. در دنیای دیجیتال امروز هنوز هم فرصت‌هایی هستند که اشباع نشده باشند.
بیشتر بخوانید
6
اشتراک گذاری