هرکدوم از ما امیدواریم که مسیر زندگیمون به همون سمتی حرکت کنه که میخوایم، و به همون نتیجهای برسیم که فکر میکنیم باید برسیم. با این وجود اگه زندگی اونجوری که میخوایم پیش نره، واکنش اول ما تلاش برای حل کردن اون مشکل هست تا کنترل زندگیمون رو به دست بگیریم و از خودمون در مقابل سختیها و مشکلات محافظت کنیم.
موفقیت
چگونه با فرهنگ سازمانی شرکت جدید تطبیق پیدا کنیم
تجاربی که در گذشته داشتهاید، دلیل استخدام در شرکت جدید هستند اما چگونگی عمل کردن به فرهنگ سازمانی شرکت جدید موفقیت آینده را تضمین میکند.
باورهای رایج نادرست در مورد افزایش بهرهوری
بسیاری از توصیههایی که هرروز در خصوص افزایش کارایی و بهرهوری میشنویم، فاقد قطعیتاند و ما را به نتیجهی دلخواه هدایت نمیکنند.
عادتهای ساده که بهره وری را افزایش میدهند
کار هوشمندانه به این معنا است که وظایف میان افراد متخصص تقسیم شوند؛ کاری که با عادتها و تفکر انتقادی همراه است و زمان و انرژی کمتری میبرد.
حداقل مهارت های کامپیوتری که هر کارمندی باید داشته باشد
داشتن یک سری مهارت های ابتدایی به شما کمک میکند که بهرهوری خود را بالا ببرید و همچنین از دادههای ارزشمند خود در برابر خرابی یا هکرها محافظت کنید.