کم کم به پایان سال ۲۰۱۴ نزدیک می شیم. در این سال تعداد بی شماری پوسته برای وردپرس طراحی و منتشر شد. در این پست قصد داریم منتخبی از پوسته های منتشر شده در سال ۲۰۱۴ با زمینه های کاربری متفاوت از جمله : شخصی، شرکتی و… رو  به همراه توضیحات مختصری و تصاویری از پوسته معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی ۲۵ پوسته رایگان وردپرس در سال ۲۰۱۴

پوسته چند منظوره AADYA

پوسته ای ریسپانسیو و رتینا ردی،سازگار با دستگاه ها ی مختلف ،دارای اسلایدر زیبا و حرفه ای ،با قابلیت ایجاد برگه های نامحدود،و انتخاب پس زمینه دلخواه و قابلیت قرار دادن لوگوی دلخواه

این پوسته دارای سئوی خوبی هست و برای موتورهای جست و جو گر بهینه شده.

دانلود پوسته

127

پوسته چند منظوره CUBBY

پوسته ای کاملا پاسخگو،دارای پنل تنظیمات گسترده و آپشن های متنوع،کاملا بهینه و دارای سئوی خوب،تست شده با انواع مرورگرها ،دارای اسلایدر زیبا در صفحه اصلی و آیکن های مربوط به شبکه های اجتماعی

دانلود پوسته

222

پوسته تجاری REDPRO

پوسته تجاری شرکتی دارای طراحی ساده د  در عین حال زیبا،سئوی خوب و قابیلت  طرح بندی و استفاده از پوسته در ۳ پیج

دانلود پوسته

321

پوسته چندمنظوره MAXFLAT CORE

این پوسته دارای افکت های زیبا و رنگیبندی جذاب و درعین حال متضاده.پوسته کاملا ریسپانسیوه و امکان سفارشی سازی رنگ ها و لوگو وجود داره.زمانی که تنظیمات رنگ و …رو انجام دادید پیش از انتشار میتونید پیش نمایش پوسته رو مشاهده کنید.

دانلود پوسته

49

پوسته چند منظوره MIDNIGHT CITY

پوسته ای چند منظوره به همراه آپشن ها متعدد،قابلیت نمایش به صورت تک و دو ستونه،دو هیدر متفاوت وزیبا،قابلیت چندزبانه شدن،کاملا ریسپانسیو و بهینه شده برای انواع مروگرها.

دانلود پوسته

56

پوسته مجله خبری SOCIALIZE LITE

این پوسته علاوه بر مجله خبری،برای وبلاگ ها هم مناسبه.پوسته ریسپانسیو با سایدباری زیبا.همون طور که از نام پوسته مشخصه،پوسته دارای ابزرای ویژه برای رسانه هاو شبکه های اجتماعی هست.

دانلود پوسته

64

پوسته تجاری AGENCY

ورژن جدید این پوسته دارای آپشن های بی نظیری برای تاسیس یک سایت بی نظیره!

دارای آپشن های  های منتوع درباره تم،سایدبرای طراحی شده برای ویجت های سایت ،منوی های کشویی و …

دانلود پوسته

74

پوسته بازی NEW GAMER

این پوسته به صورت اختصاصی برای بازی های ویدیویی طراحی شده و دارای زمینه تیرست.این پوسته دارای آپشن های متعدد و ناحیه ای برای مدیریت ویجت هاست.

دانلود پوسته

82

پوسته چند منظوره SUNRAIN

قالبی با آپشن ها متعدد قابل استفاده برای انواع سایت ها اعم از شرکتی یا شخصی.اسلایدر این پوسته لایه بندی چندگانه داره و استفاده از این تم و تنظیماتش سادست.فرم دو ستونه این پوسته هم ساده تر و هم مدرن تره.می تونید منو و زمینه پوسته رو سفارشی کنید و ضمنا در ناحیه ابزارک ها،ویجت هارو مدیریت کنید.

دانلود پوسته

9

پوسته چندمنظوره TRALI

قالبی ریسپانسیو با قابلیت نمایش عکس ها و نوشته ها در سایر ها بزرگ،دارای ساید بار چند گانه و قابلیت سفارشی سازی صفحه اصلی و هیدر متناسب با نیاز شما.

ضمنا این پوسته دارای سئوی خوبی هست و با انواع مرورگرها سازگاری داره.

دانلود پوسته

10

پوسته تک صفحه WCHIMP COUNTDOWN

این پوسته می تونه کی پوسته موقت برای سایت شما باشه .البته تا زمان راه اندازی سایت!

اگه در حال حاضر روی سایتی کار میکنید و هنوز بخش های اون رو تکمیل نکردید می تونید از این پوسته استفاده کنید و زمان باقی مانده تا آغاز به کار رسمی سایتتون رو به اطلاع کاربران برسونید.در این پوسته میتونید بازه زمانی رو به صورت روز و ساعت و دقیقه و ثانیه نشون بدید.ضمنا امکان ثبت نام هم در این پوسته فراهم ده که کاربران قبل از رونمایی پوسته اصلی شما می تونن فرم ثبت نام رو پر کنن.

دانلود پوسته

1110

پوسته چند منظوره ATHENEA

این پوسته برای انواع سایت ها قابل اسفادست.بخش از این پوسته برای نمایش در سایز بزرگ عکس ها و هیدر در نظر گرفته شده.پوسته امکان چند زبانه بودن رو داره.بیشتر این پوسته برای سایت هایی با بازدید کننده های بین المللی مناسبه و میتونه همزمان از ۲۵ زبان دنیا پشتیبانی کنه.

دانلود پوسته

128

پوسته شخصی CAPTURE

هرچند که ما این پوسته رو در دسته بندی پوسته های شخصی قرار دادیم،ولی این پوسته منحصرا برای عکاسان تهیه شده.در این پوسته از کدهای سبکی استفاده شده که امکان لودینگ سریع عکس هارو به کاربرا میده.ضمنا این پوسته قابلیت نمایش عکس هارو به صورت ویژه و در سایز های بزرگ رو داره.

دانلود پوسته

131

دانلود پوسته چند منظوره CATHKATHMANDU

این پوسته که از ووکامرس برای احداث فروشگاه پشتیبانی می کنه دارایجلوه های سفارشی فراوانی هست که در نگاه اول تصور میشه این پوسته پرمیوم وغیررایگانه!

این پوسته ی کاملا ریسپانسیو ،دارای فضای کافی برای درج انواع متون و جلوه های شماست و هیدر و فوتر و منو و…این پوسته سفارشیه.

دانلود پوسته

141

پوسته چند منظوره DW TIMELINE

این پوسته از معدود پوسته های ریسپانسیو وردپرسه که می تونید در زمینه ی پوسته تصاویر دلخواهتونو به صورت محو یا اندود داشته باشید.این پوسته قابل استفاده برای سایت ها و یا وبلاگ هاست.میتونید هیدر و زمینه رو به دلخواه سفارشی کنید.همون طور که در شکل مشخصه پوسته از ۶ فرمت برای پست ها پشتیبانی می کنه.

دانلود پوسته

151

پوسته وبلاگی GRAPHY

این پوسته مختص بلاگرهایی هست که میخوان نوشته هاشونو به صورت خاص در معرض دید قرار بدن.پوسته دارای ۵ آپشن برای مدیریت ابزارک هاست و کاملا برای کاربران موبایل بهینه شده.

دانلود پوسته

161

پوسته شخصی HEMINGWAY

این پوسته ،تمی ویزه برای نمایش عکس ها با کیفیت بالا و سایر بزرگه.این تم رو برای عکاسان حرفه ای پیشنهاد می کنیم.فرم دوستونه پوسته فضایی برای نمایش عکس ها در سایز بزرگ و انتخاب فرمت های مختلف برای نوشته ها داره.این تم کاملا ریسپانسیو و رتینا ردی هست و به این ترتیب در تمامی دستگاه ها تصاویر باکیفیت رو مشاهده خواهید کرد.

دانلود پوسته

171

پوسته چندمنظوره RADIATE

این پوسته یکی از پوسته های خاص و ویژه برای انواع سایت هاست .می تونید با این پوسته هیدر ورنگ هارو سفارشی کنید و یک گالری عکس کامل داشته باشید.افکت به کاربرده شده در هیدر مدرن طراحی شده و تم قابلیت چندزبانه شدن رو نیز داره.

دانلود پوسته

181

پوسته چند منظوره SKELETON

این پوسته یکی از پوسته های پاسخ گوست که میتونید رنگ هارو با وجود پالت های متنوع تم سفارشی کنید.پوسته دارای ابزار سئوست و کاملا بهینه شدست.همچنین فایل پوسته دارای قابلیتی برای سفارشی سازی CSS موجود در تم هست که برای کاربران حرفه ای امکان تغییرات اساسی در پوسته رو ایجاد کرده.

دانلود پوسته

191

پوسته شرکتی CIRCUMFERENCE LITE

قالبی منعطف و پاسخ گو برای سایت های شرکتی،دارای قابلیت سفارشی سازی رنگ ها و تنظیمات به صورت پیشرفته و تغییر استایل قالب،ایجاد فروشگاه و…

دانلود قالب

20

پوسته چندمنظوره SPLIT ME

قالبی فوق العاده ساده و دارای دو آپشن برای نمایش محتوا که میتونید عکس ها و محتوای خودتون رو به صورت ساده آپلود کنید.در این تم هیچ گونه امکاناتی برای سفارشی سازی پیش بینی نشده اما پوسته طراحی شده کاملا ریسپانسیو و ساده و کاراست.

دانلود پوسته

2110

پوسته چند منظوره STARTPOINT

این پوسته هم با طراحی ساده ای که داره خیلی استفاده از اون رو برای کاربران ساده کرده.این پوسته رو میتونید متناسب با نیازتون کاملا سفارشی کنید .ضمنا در این پوسته امکان نمایش عکس ها به صورت عریض وجود داره و میتونید عکس هارو در سایز های بزرگ در صفحه اصلی به نمایش بذارید.پوسته کاملا بهینه و ریسپانسیوه.

دانلود پوسته

223

پوسته چندمنظوره INFINITE

این پوسته ی ریسپانسیو با طراحی ساده ای که داره میتونه برای سایت های تجاری و شخصی مورد استفاده قرار بگیره.

پوسته رتینا ردی و دارای آپشن های متعددی برای سفارشی سازیه.

دانلود پوسته

231

پوسته چندمنظوره LUPERCALIA

یکی از پوسته های کاملا اجتماعی وردپرس!

این پوسته لینک به اشتراک گذاری انواع شبکه های اجتماعی از قبیل فیس بو ک و اینستاگرام و یوتیوب رو داره.پوسته قابلیت سفارشی سازی اسلایدر و سایر بخش هارو داره و کاملا پاسخ گوست.

دانلود پوسته

241

پوسته فروشگاهی MARKET

این پوسته با بهره گیری از ووکامرس برای احداث انواع فروشگاه های اینترنتی مناسبه.پوسته امکان نمایش عکس ها و انیمیشن هارو داره.پوسته ریسپانسیوه و حتی بدون استفاده از افزونه ها کاملا کاربردیه.

دانلود پوسته

251

پوسته چندمنظوره MINIMALITE

قالبی ریسپانسیو که نسخه رایگان اون دارای آپشن های مختلف برای استفاده از رنگ هاست.پوسته قابلیت راست چین شدن رو داره و به راحتی به بان های مختلف ترجمه میشه.

دانلود پوسته

261

پیروز باشید.

منبع:بیگ تم

برچسب گذاری شده در:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

سامان

فارغ التحصیل کارشناسی نرم افزار، علاقه مند به برنامه نویسی، طراحی وب، تکنولوژی های نوین، یادگیری و فیلم

مشاهده تمام مقالات