بخش های ورود و ثبت نام کاربران در وب سایت ، درگاه اصلی ورود کاربران به وب سایت هستند و ارائه یک دیزاین خیلی خوب و کاملا شخصی سازی شده و منطبق بر طرح و برند وب سایت شما سبب ایجاد نگاه حرفه ای تری به وب سایت شما می شود.

اگر وب سایت شما دارای عملکردی مبتنی بر ثبت نام و عضویت کاربران است ، آموزش های امروز ما برای شما دارای اهمیتی بسیار بیشتر خواهد بود .

برای شخصی سازی صفحات ورود و ثبت نام دو راه وجود دارد . یک راه تغییر صفحه به صورت دستی است که مستلزم تنظیم تخصصی کدهای functions و htaccess و CSS می باشد .

راه دوم استفاده از افزونه های اختصاصی نوشته شده برای این کار است که بیشتر امکانات راه نخست را به صورت آسان و قابل تنظیم و ویرایش در اختیار شما می گذارند .

1-custom-login

۱ : افزونه Custom Login

افزونه Custom Login به شما اجازه ویرایش همه المان ها و عناصر صفحه ورود و ثبت نما را می دهد . شما امکان تنظیم همه چیز را خواهید داشت ، از لوگو گرفته تا طرح و رتگ های پس زمینه نمایش داده شده در صفحه ورود و حتی عناوین قیلدهای ثبت نام و ورود . این ها همه امکاناتی است که توسط افزونه Custom Login در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

۲ : افزونه Login Security Solution

افزونه Login Security Solution به شما اجازه می دهد یک مرحله امن به بخش ورود به وب سایت و ثبت نام اضافه کنید و لایه امنیتی وب سایت شما را بهبود می بخشد.

امکانات و قابلیت های امنیتی متنوعی همچون قابلیت قفل فرم ورود بعد از چند بار ورود نا موفق و تغییر ادرس صفحه ورود و نظارت بر آی پی های ثبت نام کننده یا وارد شده به وب سایت را به وب سایت اضافه می کند و از دیگر قابلیت های افزونه Login Security Solution می توان به این موارد اشاره نمود :

  • امکان تعیین طول و قدرت پسورد ها هنگام ثبت نام تا کاربران از پسوردهاس مسخره و کودکانه ای همچون ۱۲۳۴۵۶ استفاده نکنند !
  • اجبار کاربران به تغییر پسورد بعد از مدتی مشخص و قابل تعیین توسط شما
  • خارج نمودن کاربر وارد شده بعد از مدتی مشخص که فعالیتی از کاربر مشاهده نشده باشد
  • امکان برقراری حالت تعمیر و جلوگیری از ورود یا ثبت نام کاربران
  • نظارت کامل بر آی پی های کاربران و …

3-uber-login-logo

۳ : افزونه Uber Login Logo

افزونه Uber Login Logo به آسانی به شما این امکان را می دهد که لوگو اختصاصی خود را در صفحه ورود وردپرس جایگزین نمایید . افزونه Uber Login Logo بهترین انتخاب برای مدیرانی است که نمی خواهند خود را درگیر انبوه تنظیمات دیگر افزونه ها نمایند و فقط به سادگی می خواهند لوگوی ورود به وب سایت خود را تغییر دهند . فقط لوگوی خود را انتخاب و آپلود کنید و سایر کارها را این افزونه انجام خواهد داد و لوگوی شما را در صفحه ورود به جای لوگوی وردپرس نمایش خواهد داد .

۴ : افزونه zM Ajax Login & Register

افزونه zM Ajax Login & Register به اسانی همه بخش های ورود و ثبت نام در وب سایت شما را مجهز به فناوری آژاکس می کند و بدون لود صفحه کاربران شما می توانند وارد وب سایت شده یا در وب سایت شما ثبت نام نمایند . در صورتی که از افزونه zM Ajax Login & Register استفاده نمایید ، کاربران شما برای ورود به پنل کاربری خود در وب سایت میازی به بارگزاری صفحه ورود وب سایت شما نخواهند داشت . کاربران به راحتی با کلیک بر روی دکمه ورود ، در کادر ظاهر شده نام کاربری و رمز عبور خود را وارد خواهند نمود و وارد وب سایت می شوند . علاوه بر این ها امکان ورود توسط اشتراک فیس بوک نیز در افزونه zM Ajax Login & Register پیشبینی شده است که در ایران خیلی کارایی ندارد .

 

5-social-login

۵ : افزونه Social Login

توسط افزونه قدرتمند و حرفه ای Social Login به آسانی می توانید ورود توسط اشتراک شبکه های اجتماعی پر طرفدار را به وب سایت خود اضافه کنید .

در صورت استفاده از افزونه Social Login ، کاربران بدون ثبت نام در وب سایت شما و فقط با کلیک بر روی آیکون شبکه اجتماعی که در آن عضو هستند ، با یک کلیک به عضویت وب سایت شما در می آیند و در واقع با اطلاعات اشتراک شبکه اجتماعی شما ، به آسانی و بدون نام نویسی به عضویت وب سایت شما خواهند آمد و مزیت دیگر این روش آسان نمودن عضویت در حد یک کلیک موس خواهد بود .

درباره نویسنده

سامان

فارغ التحصیل کارشناسی نرم افزار، علاقه مند به برنامه نویسی، طراحی وب، تکنولوژی های نوین، یادگیری و فیلم

مشاهده تمام مقالات