افزونه فروشگاه ساز Woocommerce وردپرس یکی از قدرتمند ترین و بهترین سیستم های فروشگاه ساز در دسترس می باشد.

با تمام امکانات Woocommerce و توابع بهینه آن ، هنوز برخی از آیتم ها برای سئو ووکامرس به خوبی کاربر پسند نیستند و به کمک افزونه سئو Woocommerce SEO می بایست تمامی این آیتم ها را بهبود داد تا به حداکثر سئو ساختاری ممکن در فروشگاه ووکامرس برسیم.

جستجوی مبتنی بر فیلتر ویژگی ها و مشخصات محصول یکی از قسمت هایی است که نیاز به بهینه سازی هایی در آدرس ها و نحوه نمایش آدرس ها دارد . علاوه بر بهینه سازی ها در قسمت فیلتر ها و جستجوی پیشرفته ووکامرس ، توضیحات متای هر محصول به صورت منحصر بفرد نیاز به غنی سازی محتوایی بر اساس توضیحات اختصاصی همان محصول دارد .اینجا ریال جایی ایت که افزونه سئو ووکامرس به کمک شما می آید.

یکی از امکانات افزونه Woocommerce SEO حذف رده پایه در ادرس محصولات است که به شما امکان ارائه آدرس های کوتاه تر و با سئو بیشتر را می دهد.

seo-services

دیگر امکانات افزونه سئو ووکامرس:

  • بهینه سازی آدرس همه فیلترها به نگام اعمال فیلتر های لایه ای بر روی محصولات و رها نمودن کاربر از ادرس های ساختگی و پیچیده
  • تولید خودکار همه کلیدواژه ها و توضیحات متای محصولات
  • غنی سازی توضیحات متا با توجه به توضیحات منحصر بفرد هر محصول جهت سئو حداکثری
  • بهبود هبارت ها و توضیحات درج شده در قسمت آدرس های و موقعیت فعلی کاربر در بردکامب ها
  • علاوه بر موارد فوق ، خروجی بسیاری از توابع ووکامرس توسط این افزونه بهینه سازی می شود و به گونه ای نمایش داده می شود که حداکثر جذابیت ممکن برای موتورهای جستجو در محتوای وب سایت و فروشگاه شما فراهم گردد.

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه ( ۱.۱.۱۴ ) افزونه کارآمد Woocommerce SEO v1.1.4 را از یک برنامه نویس دانلود نمایید.

درباره نویسنده

سامان

فارغ التحصیل کارشناسی نرم افزار، علاقه مند به برنامه نویسی، طراحی وب، تکنولوژی های نوین، یادگیری و فیلم

مشاهده تمام مقالات