شاید این ابزار را بتوان در یکی از بی‌نظیر‌ترین ابزارهایی که در سطح نت می‌توان پیدا کرد، طبقه بندی کرد؛ ابزاری که اساسا شما را با دنیایی از بر‌ترین نرم‌افزارهای رایگان و دانلود و دسترسی سریع به آن‌ها روبه‌رو می‌سازد. خبر خوب آنکه این ابزار، هم برای ویندوز و هم لینوکس، کاربردی، مفید و اقناع کننده است.

به گزارش «تابناک»، بخش عمده‌ای از ابزارهایی که ما ‌روی سیستم و نصب کرده و از آن استفاده می‌کنیم، نرم‌افزارهای رایگان هستند؛ ابزارهایی نظیر مرورگر‌ها، ویرایش‌گرهای تصویر، ابزار‌ها مالتی مدیا و کار با مستندات، ولی یافتن هر یک از این بهترین ابزار‌ها، نیازمند رجوع به منابع مختلف در سطح نت است.

برای همه ما پیش آمده و خواهد آمد که روزی سیستم عامل خود را از نو نصب کنیم و یا آنکه از ابتدا یک لپ‌تاپ یا PC جدید خریداری کنیم. در این صورت، نیازمند‌ نصب همه نرم‌افزارهای مورد نیاز خود ‌روی آن هستیم و باید به دنبال همه آن‌ها در سطح نت و وب سایت‌ها جستجو کرده و آن‌ها را دانلود و نصب کنیم.

ما برای این کار یک پیشنهاد فوق‌العاده برای شما داریم. استفاده از وب سایت Ninite که بر‌ترین ابزارهای رایگان برای همه دسته بندی‌های مختلف را در یکجا به شما ارائه کرده و کافی است، آن‌ها را انتخاب و دانلود کنید. برای استفاده از این وب سایت بی‌نظیر به اینجا مراجعه کنید.

 

460328_488

پس از مراجعه به وب سایت، کافی است ابتدا سیستم عامل مورد نظر خود را برگزینید.

460329_279

در قسمت اصلی سایت، فهرستی از همه دسته‌‌بندی‌ها موجود در ابزارهای کاربردی به همراه برترین نرم افزارهای رایگان موجود در آن دسته بندی را مشاهده می‌کنید؛ مرورگرها، پیام رسان‌ها‌.

460330_277

نرم افزارهایی نظیر iTunes، VLC، Hulu و مانند آن در بخش Media.

460331_712

بخش کار با فایل‌های مستند و ایجاد و ویرایش تصاویر؛

460332_665

و حتی دسته‌‌بندی مربوط به نرم‌افزارهای امنیتی و آنتی ویروس‌ها؛

460333_141

کافی است هر یک از این ابزارها را که نیاز دارید، انتخاب کرده و در نهایت بر ‌دکمه Get Installer کلیککنید

460334_746

به این ترتیب، Ninite برنامه‌های انتخابی شما را دانلود و نصب می‌کند و جالب‌تر آنکه هم از نصب Toolbar‌ها و ابزارهای جانبی دیگر صرف‌نظر می‌کند و هم در صورتی که سیستم عامل شما از نوع ۶۴ بیتی باشد، نسخه مربوطه را دانلود خواهد کرد و در پوشه پیش‌فرض تعیین شده توسط ما قرار می‌دهد.

نکته مهم دیگر آنکه Ninite نرم‌افزار‌ها را تنها از وب‌سایت تولید کننده اصلی آن‌ها دانلود می‌کند و همچنین آخرین نسخه با ثبات از نرم‌افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد‌ و بهتر از همه آنکه همه این اقدامات را در پشت صحنه صورت می‌دهد تا خللی به کار فعلی شما وارد نشود.

درباره نویسنده

سامان

فارغ التحصیل کارشناسی نرم افزار، علاقه مند به برنامه نویسی، طراحی وب، تکنولوژی های نوین، یادگیری و فیلم

مشاهده تمام مقالات