برای بستن ESC را فشار دهید

سی شارپ

۲۳ مقاله
0 423
1
سامان
1 دقیقه مطالعه

۱. چرا میخواهید برنامه نویسی کنید، انگیزه‌ی واقعی خود را کشف کنید چه چیزی می خواهید بسازید؟ آیا هدف شما از یادگیری، صرفا یافتن شغل بهتری است؟ دلیل خود را اینجا بیان کنید…هر دلیلی قابل قبول است، فقط انگیزه‌ی خود را مشخص کنید تا دقیقا بدانید برای چه زمان و پول خود را برای یاد گرفتن یک مهارت جدید، سرمایه…

0 313
1
سامان
1 دقیقه مطالعه

استثناء‌ها (Exceptions) هنگامی رخ‌ می‌دهند که یکی از اعضای برنامه، قادر به اجرای وظیفه‌ای که برایش برنامه‌ریزی شده نباشد. این وضعیت به خطای استثناء معروف است. در این مقاله به صورت ابتدایی با استثناء‌ها و نحوه مدیریت آن‌ها در برنامه آشنا خواهیم شد.

1 348
1
سامان
1 دقیقه مطالعه

رمزنگاری اطلاعات در پروژه همیشه یکی از عوامل مهم در تعیین امنیت اطلاعات محسوب میشود ، در این پروژه که به زبان سی شارپ نوشته شده است عملیات رمزنگاری و رمزگشایی را توسط الگوریتم Cryptography انجام میدهیم.

1 391
1
سامان
1 دقیقه مطالعه

از نگارش ۲۰۱۲ ویژوال استودیو، امکان کار با مخازن Git، به صورت یکپارچه و توکار و بدون نیاز به ابزارهای جانبی، توسط آن فراهم شده‌است. در ادامه قصد داریم به کمک این ویژگی توکار، نحوه‌ی ارسال یک پروژه‌ی از پیش موجود VS.NET را برای اولین بار به GitHub بررسی کنیم.

2 387
1
سامان
1 دقیقه مطالعه

Entity Framework یک ORM است که توسط شرکت Microsoft توسعه داده میشود. نسخه ۱.۰ آن مایوس کننده بود و در موارد بسیاری کمبود داشت. اما با توجه به سرمایه گذاری زیادی که Microsoft روی پروژه انجام داده بود، مشخص بود که قصد جدی در توسعه این ابزار دارد. نسخه کنونی آن، ۶ هست که با ۲۰۱۵ Visual Studio  روی سیستم نصب میشود….